Ja, det kan du självklart göra! Väskförvaringen är i ett tält för att skydda mot dåligt väder och är belagd vid målområdet på Gröningen, ca 700 meter norr om startområdet. Väskförvaringen öppnar klockan 07:30. Fäst klisterlappen med ditt startnummer på din väska som du får tillsammans med nummerlappen innan du lämnar in den. Helsingborg Marathon ansvarar inte för några värdesaker eller borttappade väskor.

Lämna en kommentar